26/01/2010

Mördarpass


Årets första mördarpass pa gymmet är nu avklarat. Då och då, inte allt för ofta dock, tar jag mig iväg på gymmets allra hårdaste träningspass; där tillhör den västa av dem alla vilket ar army boxing och därefter kommer total tone sensation, vilket var passet jag lämpade mig igenom idag. Helt utmattad men ändå otroligt nöjd ska jag nu ta mig hem och ringa Erika och Luisa och tillsammans med dem försöka lista ut hur min närmaste framtid ska se ut...
Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

2 comments:

  1. Vad avundsjuk jag blir att du bor i London! Tycker det är en helt underbar stad :) Pluggar du eller jobbar du? Förstod inte riktigt det på bloggen..

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson27/01/2010, 16:24

    Lilla fröken fit. Säääkert att du bara tränar då och då med den kroppen. Men brukar väl låta så hos er tjejer. Mohaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...