16/01/2010

Mina två äldsta vänner på besök :)

Igår kom mina två älsta vänner till London och vi ska nu ha 4 mysiga dagar tillsammans. Jag har känt de här tjejerna i över 27 år. Cicci träffade jag för första gången när jag själv bara var några månader gamal och Cicci var nyfödd. Våra mormödrar var nära vänner och likaså är våra mammor väldigt goda vänner så jag och Cicci har på något sätt vuxit upp som någon typ av systrar. Här är en bild på mig och Cicci när vi något/några år gamla lekte hemma hos mig.

Den andra tjejen är Anna, som jag träffade när jag började på dagis vid 18 månaders ålder. Vi blev på en gång oskiljaktiga bästisar. Vi två busfrön som roade oss med att klippa av persiennerna, klippa sönder soffan, såga sönder snickarbänken, klippa varandras och andra barns hår etc etc (trodde ni inte om lilla snälla mig va, haha) Eftersom dagisfröknarna hade lite svårt att hålla koll på oss blev det bestämt att vi skulle börja i olika lågstadieskolor men trots det höll vi nära kontakt och är en idag bästa vänner. Tyvärr har jag inga bilder på datorn från den tiden utan de älsta bilderna på oss jag hittade är från 1999 då just vi tre; jag, Anna och Cicci var iväg på mitt livs galnaste resa till Ibiza.

Här är jag och Anna på skumparty på Pacha. Kväll att minnas resten av livet, haha.

De tre söta flickorna på väg på ett av alla beach parties....


Trist att jag var tvungen att jobba idag men tjejerna klarar sig själva och istället har jag Söndag, Måndag och Tisdag tillsammans med dem!
Love you girls!
xoxo

2 comments:

  1. SV: Haha, ja verkligen! Åh vad kul & ha vännerna på besök, hade min bästis på besök här nere över nyår, hade saknat henne så mycket! & btw så är jag faktiskt riktigt sugen på att åka till Ibiza i sommar, haha ;-Dr

    ReplyDelete
  2. Nu jag sökt och skickat in allt, mega duktig idag jag :) Tog tid att hitta högstadiebetygen phew men det borde gå om de bara har platser kvar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...