05/01/2010

Dagens: 05-01-2010

Dagens morgon: Trött, vaknade vid 05.00 och kunde inte somna om

Dagens vill ha: Sol och värme

Dagens saknad: Min pojkvän!

Dagens låt: This is it - Michael Jackson

Dagens tråkigaste: jobba

Dagens sysselsättning: jobb i massor. Filmkväll med Ilinca ikväll.


Dagens händelse: Återse min turkiska kollega efter 2 veckors jullov.

Dagens kläder: Bla jeans, Brun jumper och Bruna stovlar

Dagens sötaste: Enzo! Vars mail fortfarande får mig att le

Dagens måste: Packa upp

Dagens ogillande: Att jag hatar mitt jobb och inte vet vad som kommer att hända med mig och min pojkvän :(

Dagens längtan: ...på bättre tider...

Dagens smarrigaste: Pan di Stelle


Dagens humör: Ledsen och förvirrad.

Dagens bästa: Blir nog filmkvällen med Ilinca ikväll.

Dagens sämsta: Tomheten inom mig


Dagens kväll: Packa upp och se film

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...