14/01/2010

Avatar


Igår var jag och Kristofer på bio och såg otroligt omtalade 3D-filmen Avatar. Jag var lite tveksam, det är 2 timmar och 40 minuter lång fantasy-liknande film vilka aldrig lockat mitt intresse tidigare. Hur som helst ville Kristofer se den och jag tyckte det kunde vara en kul grej att se den och det är jag glad för. Den var faktiskt riktigt intressant och att det var 3D kryddade på den lite extra trots att jag i stort sätt blev både yr i huvudet och illamående efter ett tag.

Filmen utspelar sig ca 150 år framåt i tiden och handlar om en kille som kan inta en annan (alienlikande) kropp och leva ett annat liv vid sidan av det han redan har. Bortsett från att allt är så ovärkligt var den riktigt cool. Hur häftigt vore det inte om man kunde leva två pararella liv i två olika världar, haha.
Jag och Kristofer i våra superläckra 3D-glasögon :)

Ikväll ska jag ut och äta pizza med Per, can't wait. Mums mums.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...