13/01/2010

Nordic 8akery

Idag har jag varit ledig. Pga snöovädret stannade jag hemma pa förmiddagen men på eftermiddagen tog jag mig ut i snon for att traffa Kristofer. Vi bestamde oss for att ga och fika pa ett stalle jag lange velat prova; Nordic Bakery och det visade sig vara en hit. Stället i sig var inte det mysigaste jag testat men helt ok dock var kanelbullarna bland de godaste jag smakat i mitt liv - trots att de från utsidan såg ut som torra brända degklumpar, haha. Helt klart att rekommendera! Efter fikastunden traskade vi en stund på stan för att sedan gräva ner oss i en biofotölj i över 3 timmar... Slö dag, men det var jag värd efter 9 jobbdagar i sträck!

God natt allesammans!
xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

1 comment:

  1. jag brukade ocksa ga dit och kopa kanelbullar! haha
    onskar bara de kunde skippa glasyren sa de inte blev sa kladdiga..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...