06/01/2010

Snöstorm i Woking

Bild taget fran fonstret pa jobbet.

Imorse nar jag vakna och kollade ut genom fonstret blev jag riktigt besviken, var var all sno de hade lovat? Utanfor mig fanns det bara lite frost pa marken. Jag fixade raskt i ordning mig och lyckades till slut komma in till jobbet nastan en timme tidigt. Det var ohyggliga tågförseningar men det gjorde inte mig naget eftersom jag direkt kom med taget som skulle gatt 06:35 nar jag kom till stationen vid 7:30. Halvvags till Woking oppnade sig ett fantastiskt vinterlandskap upp utanfor rutan och val framme i Woking snoade det som sjutton. Nu aterstar det att se hur jag ska komma hem eftersom de varnar for att stanga ner tagstationen....

xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...