31/05/2009

Underbara helg

Vilken fantastisk helg det har varit!! Toppenvader, massor av tid med sotaste pojkvannen och mina underbara vanner och mangder av god mat. Can it get better...? :)

Har far ni ett litet smakprov...

Fredagskvallen bjod forst pa mumsigt rose vin pa Chez Gerads uteservering pa Covent Garden. Sedan gick vi vidare for mumsig kinestisk mat for att sedan avsluta kvallen pa en av mina favoritbarer, The Livingroom.

Lordagen var en 100% pojkvan/flickvan-dag! Hela dagen spenderades i stort satt i Kensington Gardens. Vi kopte med oss fantastisk picknick fran Whole Food i High Street Ken, inte gratis kanske men oj sa god. (Aterkommer i ett annat blogginlagg ang Whole Food ;)
Pa kvallen gick vi och at romantisk middag pa Osteria Del'Arancio pa Kings Road. Aterkommer till den med!

Idag Sondag var jag forst pa French Connection Sample Sale uppe i Camden. Darefter blev det ytterligare en picknick med ganget, fast denna gang i vackra Regent Park. Kvallen avslutades hemma hos mig med en kottbullsmacka med sallad plus senaste Wallanderfilmen.


Tack allesammans for en toppenhelg! Hoppas det underbara vadret haller i sig!!

xoxo

2 comments:

  1. tack sjalv!! Morkret har nu lagt sig over london och som jag gick over embankment forgylldes londons skyline av fireworks :)

    ReplyDelete
  2. Fina bilder. Ni verkar vara ett kul stort gang som hittar pa mycket roligt ihop :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...