17/05/2009

Ytterligare tva vinnare

Battre sent an aldrig har jag nu lyckats lasa att FC INTER nu ar sakra vinnare av Italienska Serie A. Likasa blev Manchester United tidigare idag sakra vinnare av Engelska Premier League. Vad jag tycker om saken behover jag kanske inte ens saga...?

Tva lag sa fulla med pengar att de knappt skulle behova spela sig igenom sina ligor utan bara kunna kopa titlarna rakt av. Tva lag dar fansen, mer an att heja pa sina egna lag gar pa matcherna for att kunna svara och saga fula ord till motstandarlagen. Ar det som ar fotboll?

Aja, grattis till dem bada, det var ni varda, inte....


Hur som helst vi far vara glada for var Svenske Zlatan som ar the hero i Inter/ hela Italien och likasa borde jag iaf gora ett litet forsok att grattulera min pojkvan som har ettriktigt inter-hjarta. Eller nej, jag tror jag gar och lagger mig istallet.... ;)



Once again, god natt


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...