26/05/2009

Fantasy premier league

Jag jobbar pa ett sportforetag vilket innebar att manga pa mitt foretag ar valdigt sportintresserade, vilket jag tycker ar kul! I hostas blev vi ombedda att joina Fantasy Premier League och foretagets egna lilla GalaCoral league dar. Jag signa upp och skapade mitt lag men brydde mig inte vidare mycket forans...

I Mars nagongang kommer tva killar jag aldrig pratat med tidigare fram till mig i koket och sagar "A girl can't end up in the top 5". Jag tittade oforstaende pa dem och de forklarade da att de pratade om fotbollsligan. Da blev det fart pa mig! Direkt in och sag att jag da lag pa 5e plats utav 150 anmalda, de bada killarna visade sig ligga nagra poang bakom mig. Inte illa tankte jag och satte fart att byta ut spelare. Nagra veckor senare lag jag pa 3e plats och jag kande mig nojd, jag skulle sa klart visa dem att en tjej visst kan ha kunskaper om fotboll och komma med pa topplistan. Den har helgen, sista helgen av premier league gick det dock daligt, jag tappade poang och jag slutade pa 6e plats, typiskt. Hur som helst bast bland tjejerna men skulle garna ha hamnat pa topp 3 for att visa mupparna vad tjejer gar for, men far bli nasta ar antar jag...

Klicka pa tabellen for att se toppen av ligan.

Ha en bra dag i regnrusket

xoxo

2 comments:

  1. Grattis sys! hade latt vunnit om du haft koll hela sasongen ;)

    ReplyDelete
  2. Fy va elakt sagt. Synd att du inte kom topp5 da. Men bra anda, ar du sa bra pa fotboll eller var det ren tur?
    Tycker du ska vara nojd anda

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...