21/05/2009

Duracellkanin

Jag ar ledig idag! Jag vet att alla i Sverige har helgdag idag men sa ar inte fallet i UK, har ar det vanlig arbetsdag. Istallet har England bank holiday pa Mandag. Hur som helst ar jag ledig och jag tycker det ar en jattelyx att till och fran fa vara ledig pa en vardag da alla andra jobbar. Man hinner med sa himla mycket! Klockan ar inte ens 12 har i London just nu och jag har redan hunnit med foljande;
- Megastor frukost med farskt brod och farskpressad juice
- Joggingrunda langst floden
- 100 sitsups + 20 armhovningar plus lite annan styrketraning hemma
- tvattat tva maskiner
- storstadat! Dammsugit, dammat och bytt lakan i min sang
- duschat, tvattat haret och gjort inpackning.

Det kallar jag en duracellkanin!
Nu ska jag ge mig ut och shoppa! Att shoppa i London om helgerna ar rena rama mardrommen men pa vardagarna ar det toppen. Man ar inte ensam (det ar man aldrig i London) men samtidigt ar det inte for mycket folk, helt perfekt.

Ha en bra dag!
xoxo

3 comments:

  1. Svar pa en kommentar du lamnade i mig blogg for ett tag sedan. Ang Birdcage..

    Vi far absolut ta och styra upp en utgang i sommar... Pimm's i solen och sedan dansa hela natten, det kan inte bli battre :)

    xx Linda

    ReplyDelete
  2. Låter som en underbar dag! Själv har jag varit ute på Kärsön och spelat beach hela dagen så nu bränner det fint på näsan av all sol:) kram kram

    ReplyDelete
  3. Wow! Ja ledig pa vardagar ar vardagslyx :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...