11/05/2009

Pojkvanspresenter

Varfor ar det sa otroligt svart att kopa presenter till sin pojkvan? Sarskillt nar pojkvannen i fraga har verkligen allt han behover och lite till.... Till en tjej kan man alltid kopa nagot fint smycke, nagon kosmetikaprodukt eller nagonting annat sott men till killar ar det sa otroligt mycket svarare.

Det ar min pojkvans fodelsedag pa Fredag och aven trots att jag har funderat pa present i veckor kom jag inte pa nagot riktigt bra. Han har tidigare fatt en kryssnig, en digital fotoram, en svenskakurs, framkallade foton och klader fran div svenska marken sa kandes som det inte var nagot kvar att ge. Tank att jag kanner sa efter 1,5 ar tillsammans, hur ska det da bli i framtiden, haha..

Hur som helst kopte jag 2 sma presenter idag men kan anda kolla om det ar nagon som har nagot bra tips? :)

xoxo

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...