31/12/2015

Nyårsaftonsdagen



Jag och mamma provar likadana toppar på Åhléns :)

Årets sista dag och en dag då många antingen stressar inför kvällen eller bara slappar. Själv bestämde jag mig för att jag inte ville göra något av dem utan efter frukost tog jag mig ut på en promenad och mötte sedan upp mamma i Vällingby centrum. Jag bor egentligen inte alls långt bort och ändå har jag i stort sätt aldrig varit där. Jag gillar att införskaffa nya prylar och kläder men jag gillar verkligen inte att gå i butiker så som sagt blir det sällan av. Men idag gick jag med mamma i en dryg timme ut och in i butiker men inte hittade jag något roligt att köpa för det. Istället fikade vi på Waynes, som för övrigt har börjat servera Matcha latte

Nu är jag hemma och ska slänga mig i duschen och sen göra mig fin inför kvällens middag/fest.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...