30/12/2015

Årsresumé 2015




Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Jag köpte en villa

Genomdrev du någon stor förändring? Jag blev villabo - det är mycket större skillnad än jag hade trott att bo i villa i jämförelse med lägenhet. På gott och ont.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 17 oktober, dagen då min fina vän gick bort.

Dog någon som stod dig nära? Ja, min fina fina vän

Vilka länder besökte du? Curacao, Holland, Finland och Italien. Jag har rest mindre än vanligt.

Bästa köpet? Bilen

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket! Resan till Curacao. Mitt nya jobb. När vi vann budgivningen på villan. När jag sålde min etta för mer än jag trott. När vi äntligen köpte ny bil.

Saknade du något i år som du vill ha 2016? Ja...

Vad önskar du att du gjort mer? Jag hade gärna rest mer men det fanns liksom inte tid. Jag skulle även velat rida mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat

Favoritprogram på TV? Bron och Idol

Bästa boken du läste i år? Livet efter dig - Jojo Moyes

Största musikaliska upptäckten? Vet inte. Kanske min nya favoritjullåt av Freddy Kalas :)

Vad var din största framgång på jobbet 2015? Jag fick nytt jobb, en roll jag verkligen trivs med och känner att jag kan växa i.

Din största framgång på det privata planet? Börjat uppskatta att vara hemma allt mer

Största misstaget? Jag vet verkligen inte. Stressat över onödiga saker kanske?

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Varken eller tror jag. Fast sensommar och höst har jag helt klart varit ledsnare.

Vad spenderade du mest pengar på? Villan, helt galet mycket pengar. Sen bilen. Nu badrumsrenoveringen.

Något du önskade dig och fick? En bostad ihop med min sambo

Något du önskade dig och inte fick? Ett körkort (På G dock)

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Min fina vän ordnade en födelsedagsfest åt mig hemma hos henne eftersom jag inte hade tänkt att fira min födelsedag. Otroligt fint av henne! På kvällen förde vi för första gången ihop mina och min sambos föräldrar och bjöd ut dem alla på en festlig middag.

Vad fick dig att må bra? Min sambo. Mina föräldrar. Och många av mina underbara vänner som verkligen stöttat mig både under sommaren och hösten. Ridningen som jag nu tyvärr slutat med, igen.

Vem saknade du? Min fina vän

De bästa nya människorna du träffade? Antagligen min chef som verkligen är super. Träffade även en del coola tjejer på Lisas möhippa/bröllop. Flera av de som var med på resan till Curacao tyckte jag mycket om. Har även hittat några nya bloggtjejer jag följer.

Högsta önskan just nu? Jag har en högsta önskan men den förblir min hemlighet.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Försöka att stressa mindre.

Listan kommer från Netti Starbys trevliga blogg.

xoxo

7 comments:

  1. Hej. Vilken kul lista. Låter som du haft en händelserikt 2015, fast det har du nog alla år. Gott nytt år Maria. Kram från Elin

    ReplyDelete
  2. Vad roligt att få läsa dina svar! Kram

    ReplyDelete
  3. Rolig lista! Så mycker du har varit med om i år. Min lista lär ju inte bli så lång... :)

    ReplyDelete
  4. Jättekul lista. Det är synd att du har slutat rida. KramC

    ReplyDelete
  5. Alltid kul att se tillbaka på det gångna året! :)

    ReplyDelete
  6. Trevlig lista. Men varför slutat rida om du mår bra av det? <3 kram Lina S

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...