18/09/2015

Middag på restaurang Sorbon


Igår var en sån där riktigt bra kväll! 

Efter jobbet hann jag med en snabb aw med kollegorna. Det är inte så ofta kollegorna på mitt jobb hittar på saker så det var riktigt kul att skåla en öl och prata lite skit men folk jag inte växlar många ord med på kontoret. Tyvärr kunde jag bara stanna knappt en timme på aw’n eftersom jag sedan skulle vidare på middag med mina kära vänner. 

Vi hade valt ut Restaurang Sorbon och såg fram emot att testa det ständigt knökfulla haket på Brommaplan. Utifrån ser det ut som vilket sunkigt pub-hak som helst men det visade sig vara en engastropub med fantastiskt god och prisvärd mat. De är även kända för sitt stora och annorlunda öl-sortiment vilket killarna uppskattade, dock skulle jag inte kalla ölen lika prisvärd då en pint gick på strax under 100-lappen. Bäst av allt var min jordgubbsmilkshake jag beställde in till efterrätt. För att sammanfatta middagen kan jag bara säga, Mums! 

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...