25/09/2015

The trip 4 - Immersive Fitness


Det har varit en riktigt dålig träningsvecka den här veckan. Mitt mål om minst tre pass i veckan fördelat på kondition, styrka och smidighet har gått i botten då jag har tränat.... exakt noll pass, fram till idag. Det har varit middagar med vänner, halkbana och frisörbesök om kvällarna och tack vare för mycket jobb, tjejlunch, jobblunch, halkbana och körlektion har jag inte ens kommit iväg på lunchen. Tråkigt så klart men ibland får man inse att träningen tyvärr måste prioriterats bort.

I kväll kom jag i alla fall iväg. Fredag kväll och jag går till gymmet istället för att ta ett glas vin med vännerna eller gå på den stora oooaw-festen. Prioritet. Jag gick på SATS’ Immersive fitness the trip 4, Stureplans hypade spinningpass. Jag har varit på The trip 1 och 2 tidigare vilket är 30 minutersklasser. The trip 4 är 45 min och har bättre grafik än de tidigare klasserna. 45 min spinning är alldeles lagom långt och jag tycker the trip-klasserna är fantastiskt roliga och motiverande.

Just nu står maten på spisen, jag är härligt nyduschad med en ansiktsmask påsmetad och ser fram emot ett krypa upp i soffan med levande ljus och se idol. En lugn och mysig tjejkväll med mig själv med andra ord, medan sambon är på killmiddag.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...