25/02/2016

Inte så duktigt på att ta det lugnt...




Det var inte länge sedan jag skrev på bloggen att jag känt mig väldigt stressad och skulle börja ta det lugnt. Det höll i sig en dryg vecka. Sen glömde jag bort att ta det lugnt och tutade på i mitt liv precis som vanligt. 

Sedan i helgen har jag varit som mest upptagen. I helgen hann vi knappt städa undan efter ett besök innan nästa kom. Samtidigt fixade vi klart golvet i hallen. Nu i veckan har jag haft extra mycket på jobbet, vi har haft viktiga möten och mer än vanligt att tänka på. Vädret har varit underbart om än lite kallt, så den enda dagen jag inte hade lunchdejt tog jag mig ut på en timmes lång promenad till Djurgården och tillbaka. Både onsdag och torsdag kväll hann jag med träning (dans och yoga) efter jobbet tätt följt av middag med Anna i onsdags och mamma igår. 

Hemma skulle vi lägga renoveringsplanerna på hyllan ett tag för att varva ner lite men så blev inte fallet utan redan ikväll börjar en målare med arbetet att måla om matsalen/vardagsrummet och lilla sovrummet. Vi hade först tänkt göra det själva men sen dök det upp en bekant som till och från extraknäcker som målare och kunde hjälpa oss med det så nu kör vi på det. Fredagens middag, lördagen och söndagens fika med vänner och familj har nu fått omplaneras och vi gör oss redo att leva i kaos några dagar, något jag hatar. 

Ja ni ser, ni blir säkert trötta bara av att höra om mitt fullspäckade schema men så ser den här veckan ut. 

Bilderna är från gårdagens mysiga middag med mamma på Esa Sushi, en sushi-restaurang vid St Eriksplans med otroligt god mat som varmt rekommenderas. 

xoxo

5 comments:

  1. Det kan vara svårt ibland att faktiskt varva ned och ta det lugnt... Ibland har man ju så extremt mycket att göra. Så har jag det just nu. Kram

    ReplyDelete
  2. Jag känner igen mig i det där med stressen men det är bra att du är medveten om det! Kram

    ReplyDelete
  3. Hej. Jag tycker du är imponerande som lyckas planera så bra och hinna med allt. Men så klart tråkigt att höra om du känner sig stressad. Kram och trevlig helg

    ReplyDelete
  4. Hej, jag är Sandra Mari Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...