07/12/2009

Ytterligare en trevlig helg

Har haft ytterligare en helg med besok fran "utlandet" och det blev ytterligare en otroligt rolig helg.

I Fredags blev det forst afterwork-drinks plus lite mat pa Fuel Bar vid Covent Garden. Darefter gick vi vidare till Jewel - Piccadilly for att traffa 3 Svenska kompisar som var pa besok. Jewel har aldrig varit ett favoritstalle och det sjonk an mer pa min lista efter Fredagskvallen. Hela lokalen var knokfull sa man knappt kunde andas plus att de flesta var superfulla turister. Nej ush inget bra stalle men det var iaf kul att traffa Michaela som jag inte sett pa 2 ar :)

2 bilder fran Fuel Bar
.



I Lordags traffade jag upp Johanna, en av mina basta vanner som sedan 3 ar bor och jobbar i Oslo. Vi traskade pa stan, fikade lite har och var och gick sedan forbi Hugo Boss- sample sale. Johanna kopte en vaska medan jag kopte 2 julklappar, men hittade inget till lilla mig. Pa kvallen blev det middag pa min favorit Thai-restaurang
Thai Thai East vid Old Street. Darefter tog vi oss till Bricklane for att traffa upp ett gang italienare som drog med oss pa privatfest nara St Pauls. Det blev verkligen en jattekul kvall - onskar sa Johanna kunde bo har i London med mig :(


Igar Sondag var jag hemma HELA dagen och bara slappade. Senare pa eftermiddagen kom Johanna hem och vi lagade god mat, hade massa tjejprat och avslutade sedan kvallen med en film som bada somnade framfor, som vanligt :)

Min svininfluensevaccinerade arm mar nu battre nu iaf. Hade ont i ca 3 dagar och fick aven svart att sova eftersom det gjorde rysligt ont om man la sig pa den sidan pluss att nacken gjorde ont av att bara sova pa ena sidan - ja jag maste sova pa sidan eller pa mage, sover aldrig pa rygg. Det kanns fortfarande om jag trycker pa armen men annars kanner jag inte av det sa mycket langre, skont.

Missade X Factor den har helgen men horde att Olly ar kvar (USH) och att Danyl akte ut. Tyckte jag var valdigt fel men sa lange Joe ar kvar ar jag nojd. Final nasta helg, go Joe!!

xoxo

2 comments:

  1. Johan Andersson09/12/2009, 18:44

    Nämen ser man på, sockertoppen Johanna är fortfarande med i bilden. Va fan gör hon i Oslo då? Hon om någon skulle passa i London eller NY!

    ReplyDelete
  2. coolt akvarium ar det pa riktigt? ;o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...