21/12/2009

Dagens jag

(gamal bild pa en glad Maria)

Dagens morgon: Trott - satt uppe till 02 inatt och pratade gamla minnen med Matteo.
Dagens vill ha: jullov!
Dagens saknad: Min alskling
Dagens låt: Alicia Keys - Empire state of mind part II
Dagens tråkigaste: jobba
Dagens sysselsättning: jobb i massor - halften av kollegorna ar lediga och andra halften sjukskrivna. Bara 3 stycken pa kontoret som ska gora jobbet for 10 :(
Dagens händelse: Tagforseningar pa vag till jobbet pga av 1 cm sno...hmmm..
Dagens kläder: Jeans, gra kofta, vit/rosa halsduk, vit mossa och svarta fransskor.
Dagens sötaste: Erika - can't wait to see you!
Dagens måste: Packa!!
Dagens ogillande: Att det ar sa forbaskat kallt ute.
Dagens längtan: Till pa Onsdag da jag ska vakna upp i Stockholm; traffa mamma och mina underbara vanner!
Dagens smarrigaste: Mandariner
Dagens humör: Trott, stressad och forvantansfull.
Dagens bästa: Antligen last ut en bok jag kampat mig igenom senaste veckorna.
Dagens sämsta: Insag att mitt akkort gatt ut och fick betala £17 for t/r biljett till Woking (jobbet).
Dagens kväll: Packa och stada.

xoxo

2 comments:

  1. vilken kul lista den har du inte fatt av mig. men du har inte laggt upp alla mina listor an ju typ sminklistan och kompislistan :o)

    ReplyDelete
  2. Ha det så jättetrevligt i Sverige.

    Kraaam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...