20/12/2009

Winter wonderland



Ikvall var jag, Valeria, Matteo och 2 andra italienare uppa pa 'winter wonderland' i Hyde Park. Jag kan erkanna att jag inte ens hort talats om det innan Matteo kom hit och berattade om det - ryktet om det hade med andra ord spritt sig langre inom Italien an har i London till mig. Hur som helst gick vi dit ikvall och trots att det var otroligt kallt var det fantastiskt vackert och mysigt. Omradet var mycket storre an jag hade forestallt mig och det fanns akattraktioner, lotterier, isrink, pysselhorna, tomteland och mangder med matailternativ. Vi traskade runt i en timme men hann anda inte se allt. Helt klart over forvantan sa dig som inte varit dar rekommenderar jag det verkligen. Tyvarr fangar ingen av mina bilder den mysiga stamningen och de vackra julbeslysningarna men ni far iaf ett litet smakprov...



Efter promenaden gick vi till en narliggande pub dar vi varmde upp oss med smaskigt molded wine, mums!

xoxo

2 comments:

  1. o va fint dit vill jag oxa men nu ar jag i sverige. jattefint har oxa!!!!

    ReplyDelete
  2. Oj vad ballt! dit kanske man skulle ta och åka då =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...