19/12/2009

Julmiddag med vanner

Igar var det dags for arets julmiddag med vannerna. Dessvarre bestamdes det bara for en vecka sedan att vi skulle forsoka fa ihop lite nara och kara for en sista middag ute tillsammans fore jul och jag vet inte hur, men jag blev sa klart organisatoren, vilket i det har fallet inte var det lattaste. Som tur var anstallde jag Per som min organisatorsassistant och tillsammans forsokte vi hysteriskt leta runt efter restauranger som kunde passa allas smak, prissklass och (svarast av allt) som hade ett bord ledigt for 13 personer ledigt sista Fredagen fore jul. Efter ett antal nekanden hittade vi till slut Incognico, dit vi gick igar; en fransk/italiensk restaurang uppe pa Shaftesbury Aveue. Restaurangen i sig var vaken bu eller ba - den hamnar inte pa min topplista men heller inte pa bottenlistan men helt klart godkand. Genom toptable blev vi ocksa erbjudna en 3-ratters-deal for £20 som vi alla nappade pa och det fanns mycket gott att valja pa for alla smaker och jag tror de flesta var nojda med maten.


Fraga inte varfor jag ser ut att vara 12 ar gamal pa de har bilderna, haha...



Maste saga att jag hade en mycket trevlig kvall och det tror jag vi alla hade eftersom jag idag fatt lite sota sms som tackade for gardagskvallen - Ja, tack till er alla med, ni ar super! Nu kommer jag inte kunna se de flesta av er forans nasta ar (oj va det kanns langt fram) sa jag vill passa pa att onska er en riktigt glad jul och ett fantastiskt gott nytt ar!

xoxo

3 comments:

  1. Vad fin du var! Du passar jattebra nar du har luggen sadar :)

    Kram

    ReplyDelete
  2. haller med stina, du e ju jattesot :o)

    ReplyDelete
  3. Det var jättetrevligt, gör mer än gärna om det :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...