08/12/2009

Mysdag pa jobbet

Idag har det inte blivit mycket jobb gjort pa jobbet. Nastan hela morgonen fulfixade vi pa kontoret; kladde granen, hangde upp glittrande (ganska fula) saker i taket, drack te och at pepparkakor, cupcakes och trallade julsanger.
Har ser ni nagra av resultaten, visst ar granarna fina!? Jag ar mycket stalt eftersom jag var med och kladde bagge tva:)
(sorry for dalig bildkvalietet)



Sedan var det dags for jul-team-lunch. Tack vare finanskrisen(?) och for sent organiserad lunch fick vi inte bord nagon annanstans an pa Nandos. Men det var gott och trevligt anda. Efter maten gick vi till en narliggade pub dar vi spelade biljard - mitt lag; jag och Deborah vann, wee :)




Nu ska vi jobba sista timmen!

Ikvall blir det tapas pa Barcelona Tapas Bar med Erika.
Trots att man kanske ater lite mycket sa alskar jag tiden kring jul. Det hander sa mycket skoj och folk ar glada och fulla av forvantningar infor jul och nyar.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...