27/12/2009

Bye bye Stockholm

Har antligen packat klart. Det kanns alltid lika trist att aka ivag fran Stockholm. En del av mitt hjarta kommer alltid finnas har och den delen av hjartat dras isar varje gang jag aker ivag. Det ar framst min familj och mina fina vanner som bor har som gor att det ar svart men aven staden i sig. Om somrarna ar Stockholm sa otroligt vackert medans jag i vanliga fall brukar avsky de kyliga och morka vintrarna. Men med arets all sno sa var vintern har i stan plotsligt nagot helt annat. Det blir mycket ljusare, valdigt fridfullt och nastan lite magiskt.

Imorn aker jag till mina drommars land, Italien. Har hort att snon som kom dar i forra veckan nu redan ar borta och att de har narmare 10 grader varmt. Suck. Ingen mer vinter for lilla mig inte - om vi inte aker upp till Alperna forstas, det far vi se.



Lite svenskt smatt och gott som jag som alltid packat med mig fran Sverige.

Nedan ar min packning - Man behover faktiskt 4 vaskor for 6 dagars semester i Italien ;)
Ja jag vet att det kanske ar lite mycket men det ar sa klart allt jag haft har i Stockholm med samt julklappar, mangder med bocker och skidklader till Italien och det tar helt enkelt galet mycket plats.


xoxo

1 comment:

  1. oooooo fruxo som e sa gott vill oxa ha!!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...