19/12/2009

New Moon


Da har jag antligen sett den efterlangtade filmen New Moon. Jag har tyvarr inte last nagon av de bastsaljande bockerna Twilight eller New Moon vilka jag ar saker pa ar jattebra men jag har nu iaf sett filmerna - sa nu far jag vara med i leken igen va? ;)
Jag har hort att bockerna ar valdigt valskrivna, jattebra och lampar sig for precis alla aldrar. Filmerna tror jag dock ar mer riktade till ungdommar (10-18 ar) an nagot annat. Man ska helst kanna ett pirr i magen nar filmens ena huvudperson Edward Cullen (Pattinson) filmas i slowmotion till hog rockmusik, men om sa inte ar fallet tappar filmen lite av sin glans. Hur som helst tycker jag bada filmerna var otroligt sota - karlekshistorier utan dess like dar forbjuden karlek far en att tranga fram en liten tar. Utover det ar det en ganska trakig story om vampyrer vs manniskor vs varulvar, ja ni kan ju forsta sjalva att det kanske inte lmapar sig allt for val for fantasy-hataren Maria. Jag tycker aven att effekterna var ganska daliga. Det ar kul att ha sett dem nu, jag gillar som sagt att hanga med i allt som blir omtalat och det har kannts lite som en skam att inte ha vetat vad Twilight-sagorna handlar om men nu vet jag och jag ar nojd.
xoxo

1 comment:

  1. jag tyckte bada filmerna var jattebra :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...