23/12/2009

Stockholm - The real winter wonderland













Sent inatt landade jag i Stockholm. Jag hade for en gangs skull ordentlig tur - Pa Heathrow var det ordentligt kaos da nastan alla plan var forsenade, ordentligt forsenade. Mina vanner som fran borjan skulle akt den 21a Dec men sedan fick sitt plan cancellerad och biljetten ombokad till kl 20.10 den 22a satt fortfarande kvar pa Heathrow och vantade nar jag (vars plan lyfte i tid 21.05) redan var framme i Stockholm. Mitt plan lyfte i tid och landade 15 min fore avsatt tid. Vaskorna kom pa studs och arlandabussen stod snallt och vantade direkt utanfor terminalen nar jag kom. Resan fran London till Stockholm har nog aldrig gatt sa smidigt forut - som sagt, jag hade jattetur!

Val framme i Stockholm blev jag otroligt faschinerad. Staden var tackt av vit glansande sno och det var helt fantastiskt vacket! Ovan far ni lite bildbevis fran ett riktigt winter wonderland. Rakade dock fa hora att det skulle bli plusgrader pa julafton eller juldagen och da blir det nog inte lika kul langre....

Fick inatt sova 5,5 timme vilket varit snittet senaste veckan och jag kanner mig som en zombie. Jag ar en person som behover sova mycket, minst 8 timmar per natt men jag har sa mycket att gora idag, dagen fore dopparedagen, att det var bara att snallt ga upp nar klockan ringde.


xoxo

3 comments:

  1. GOD JUL till dig och dina :-) Ha en fin dag!!

    ReplyDelete
  2. Vad härligt det ser ut, även fats jag varken gillar snö, kyla eller mörker ;)

    Hoppas julen blir bra.

    God jul!

    ReplyDelete
  3. ke bella la tua stoccolma. mi porti un giorno?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...