27/12/2009

Dagar i Stockholm

Precis som befarat gick dagarna i Stockholm pa tok for fort och imorn bitti ar det dags att packa mig vidare ner till Italien.

Pa juldagen (dagen da hela stan i stor satt star still) gick jag och Josef en kall men trevlig langpromenad pa Djurgarden. Snon som fortfarande pryder Stockholm gor staden sa otroligt vacker; sa vitt, sa tyst och sa stilla.

Nedan ser ni en liten frussen Maria :)


Josef pa julpyntade Sergels Torg.


Pa kvallen var tanken att vi skulle ata middag och ha lite forfest hemma hos Eric innan vi skulle akt in och festat loss i stan. Men eftersom det var snostom och kallt ute slutade det med att vi stannade hemma och hade spelkvall - Nintendo wii, charader och sallskapsspel. Vi hade verkligen hur kul som helst, kan inte minnas nar jag skratta sa mycket senast.

Nedan ser ni mig och Anna som forsoker oss pa Wii sport :)


Pa annandagen var jag pa stan med mina foraldrar hela dagen for att spana runt pa mellandagsrean. Pa kvallen var jag forst pa middag pa "Da Luigi" vid Maria torget och sedan gick jag vidare pa drinkar pa en bar pa Gotgatan.


Idag, sista dagen i stockholm, kurade jag och tva av mina basta vanner upp oss i en mysig soffa i Ciccis nya lagenhet.


Nu ar det dags att packa, tidigt imorgon bitti flyger jag ner till Milano dar jag ska fira nyar med alsklingen!


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...