14/12/2009

Lucia-Sondag

Idag har jag haft en valdigt trevlig och mysig dag! Dagen borjade med fodelsedagsfrukost med Zarah tatt foljt av ytterligare en starbucksfika innan Zarah var tvungen att bege sig av mot flygplatsen.

Jag hade sen nagon timme hemma da jag hann fixa och stada lite innan jag begav mig av mot nasta fika. Gabriella och Per hade fixat superdupermysigt hemma hos sig med glogg, lussekatter, pepparkakor och massa hemlagat julgodis. Var dar i flera timmar och pratade med kanda och okanda och lyssnade pa julkormusik. Mycket trevlig eftermiddag!


Lite bilder pa gottigheterna :)



Sen var det bara att skena hem for att inte missa X-Factor finalen men den skriver jag mer om imorn. Nu borde jag sova men istallet sitter jag fast framfor Tv'n och "Cheryl Cole's night in" dar mina alskade Snow Patrol nu upptrader live. Den har helgen maste jag sett lika mkt pa TV som jag gjort under hala aret hittills for i vanliga fall ar jag verkligen ingen TV-manniska.

Nu ska jag mysa lite mer i TV-soffan och sen maste jag sova, skriver mer imorn...
Tack Zarah for en jattemysig helg ihop och tack Per och Gabriella for en valdigt trevlig luciafest.


xoxo

1 comment:

  1. Vad härligt att se och höra om ett bra Luciafirande :). Själv var jag ju på Malta och här blev det inte mycket sådant...haha.

    Har du kommit dig för att baka något själv eler njuter du mest av andras kakor?

    Snaaaaart är det jul och åh vad jag längar :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...