22/10/2008

Stockholm byter om

Jag blev positivt overaskad nar jag kom hem till Stockholm den har gangen nar jag sag hur Stockholmarna har borjat kla sig. Forut kandes det som alla helt enkelt var tvugna att alltid se likadana ut. Alla skulle ha Timberlandkangor, Canada Goose- eller Fjallravensjackor, Tiger- eller J Lindebergtrojor, Fornarinajeans, Supergaskor, Friisvaskor etc etc Fortfarande hanger Canada Goosejackorna kvar och Converseskor har tagit over stan men i ovrigt tycker jag att manga ser ut att anstranga sig for att inte se ut som alla andra, nagot jag tycker ar jatteskoj. Nu bertyder inte det att folk klar sig battre, kanske till och med tvart om men folk vagar i alla fall vara annulunda och det ar huvudsaken.

2 comments:

  1. Har inga bilder dessvarre... Kunde ju inte ga runt och fota folk pa stan bara sa dar :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...