16/10/2008

Borta i hemstaden Stockholm

Jag ä i Sverige. Det ar kallt!

Jag ar lite tjurig. Det ar grått ute och det har regnat hela förmiddagen. Jag kom vid midnatt och det första jag möts av ar att de höjt priset pa arlandabussen, 200kr för att ta sig in till stan. Maria var inte glad!

Ska iväg på SPA nu, på Centralbadet, ska bli så sköööönt!! Sen ut på stan och shoppa lite. Svenska kronan har gått ner ordentligt i förhållande till både euron och pundet, gäller att passa pa att shoppa med mitt engelska kort :)

xoxo

4 comments:

  1. Ja, du verkar ha tagit med dig nåt slags englandsväder hit! Vi har ju haft strålande sol hela veckan, du har ju sett mina bilder ;)

    ReplyDelete
  2. Jaha, är det hem och hälsa på familj och vänner eller hade du hemlängtan? :)

    Kram Mia

    ReplyDelete
  3. Erika, efter en superdålig sommar har vi haft en superhöst hittills. Sol, blå himel och närmare 20 grader om dagarna. Så inte tog jag med det vädret dessvärre =P

    Mia, hemma för att träffa familjen framför allt. Ser dem inte så ofta dessvärre :( Hemlängtan... jaa du, vet inte riktigt vad som ar hem längre, sorgligt men sant :)Saknar London när jag e här men saknar Stockholm då och då från London med...

    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...