19/10/2008

Kundbemötande

Gick in i Betssons spelbutik på Götgatan härrom dagen. En ung, rätt snygg liten bratkille stod och lutade sig lite coolt mot ett av borden och kollade upp när jag kom in. Så här lät det;

Killen: Va vill du då?
Jag: Jag ville bara kika in och kolla runt lite...
Killen: Finns inte så mycket att se!
Jag: Nehe. Går butiken bra?

Killen: Då da? Vill du spela eller va gör du här egentligen?
Jag: (ler lite åt hans fräckhet) Kan man spela bara hos Betsson eller hos andra bolag med?
Killen: Det står Betsson på rutan, eller? *Hånflin*
Jag: (som redan började bli irriterad) Ok, ska inte störa mer. Men en fråga till, hur har det gått med utredningarna till om butiken är emot Svenska lagen och så... (hinner inte prata klart)
En annan äldre kille tittar upp från en dator han har suttit gömd bakom och verkligen fräser: butiken ar jävligt laglig, ok?
Jag vänder och går utan ett ord. Besviken som sjutton va jag! Betsson har funnits i mitt hjärta sen jag jobbade hos dem 3 år sedan och hade sett fram emot att äntligen se deras omtalade butik i Stockholm. Men så gick det med det...

Lite smygreklam, för den som gillar att spela poker eller betting så kan jag ändå rekommendera Betsson. De har en jattebra hemsida, www.betsson.com, bra utbud och kommer alltid med roliga erbjudanden och bonusar. Men använd er av hemsidan, butiken var inget att hänga i julgran ;)

xoxo

4 comments:

  1. Hur kunde du ha högre förväntningar än så fran första början? Betsson suger. Kolla bara deras kundtjänst

    ReplyDelete
  2. Jag spelar hos Betsson och de har alltid varit hjälpsamma mot mig! E man trevlig själv så blir väl bemött på samma sätt. Håller med om att bonusarna rockar.

    Bra blogg. Mer sport och spel vore iofs skoj!

    Johan

    ReplyDelete
  3. Gick in i Betssonbutiken igårkväll, de sa inte ett ljud till mig. Vet inte om det mkt bättre iofs? Satt en kille framför en dator men annars var det dött. Jag gick in och la mitt spel på Juve och sen gick jag, de sa varken hej eller hej då.

    Juve vann! Jehoo! Hejar vi på Roma ikväll eller?

    ReplyDelete
  4. Hej Johan! Jag har inte riktigt forstatt vem du e??? Men klart vi hejar pa Roma ikvall! Snart bar det av mot Stamford bridge :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...