10/10/2008

Mulberry-mani

Jag tror jag har gatt och blivit tokig! Har blivit som fralst i det brittiska kladmarket Mulberry. Framforallt ar det 2 vaskor och 2 halsdukar jag fastnat for men borde med tanke pa planboken inte kopa nagon av dem.


Jag hade en liten diskussion med pojkvannen ang vaskan. Han tyckte att det var bortslangda pengar och att pengarna istallet borde laggas pa nan liten resa eller fina middagar. Visst ar det bortslangda pengar att lagga 500pund pa en vaska men samtidigt, ska jag ata upp pengarna pa nagon fanig posh restaurang istallet? En ladervaska i bra kvaliet haller i ar, ar den da aven stilren sa blir den inte omordarn heller. Det ar inte som en fin klanning man anvander nan gang per ar eller en vinterjacka man har 3 manader om aret. En vaska har man med sig overallt, hela tiden. Varfor ska man da inte fa lagga pengar pa den sa man far en man verkligen tycker om? Dilemma!

Nedan ser ni vad jag fastnat for... och vissa kanske kan forsta varfor ;)
xoxo



















2 comments:

  1. -"xoxo". e det spår av gossip girl jag ser :P

    ReplyDelete
  2. Kanske! ;) Men jag borjade skriva det innan jag borjade se serien... tank pa den du....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...