20/10/2008

Barbour-jacka

Maria har fått en ny mani! Efter att ha insett att Mulberrys väskor inte passade på Maria, varken i stil eller stolek, så hittade hon (så klart) något nytt att sukta efter.

Ytterligare ett Brittiskt märke är det som har lockat min uppmärksamhet, denna gång Barbour, ett märke mest känt för sina sk. oljerockar.

Såg den här jackan som hastigast på en kompis som sprang förbi på stan härrom dagen här i Stockholm och blev fast direkt. Spanade dagen efter in den pa NK i Stockholm men insåg snabbt att minsta stoleken var för stor för mig :( Har även insett att jackan som kostar närmare 4000kr här i Stockholm men kostar 229 pund i England vilket är en tusenlapp billigare så det blir att spana in den när jag kommer tillbaka till London. Fingers crossed!!




Ps. Jackan är snyggare i värkligheten än på bilden...

xoxo

4 comments:

  1. Kan jag få beställa en tack :) Brukar ha strl M :) Du kanske kan prova på ngn lång kompis? Eller, jag frågar såklart Lina vad hon har för strl på sin!

    ReplyDelete
  2. Kan inte garantera priset men det ar vad som stod pa internet. Ska ga och kika pa dem nu till helgen... Jag rapporterar :)

    ReplyDelete
  3. den ar supersnygg pa... Tycker verkligen att du skall kopa den



    xx Sophie

    ReplyDelete
  4. Pa Sondag ska jag till deras stora shop som ligger nara Kings Road. Can't wait.

    123 Sydney Street
    SW3 6NR Tel.
    020 73525346

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...