13/10/2008

Nytt bloggkoncept

Jaha, da var det bestamt. Bloggen ska fa en ny inriktning - London! Det kommer inte innebara nagra storre forandringar, utan mest att jag ska forsoka spegla min vardag i London lite mer. Till exempel, istallet for att kommentera Svenska vagskyltar ska jag spana in de de engelska, intressant va ;)

Bilden uppe i rubriken forestaller, som de flesta vet, London eye. Sjalv bor jag knappa 10 minuter bakom London eye, i Waterloo omradet. Trivs som fisken i vattnet! Kommer till jobbet (som ligger utanfor London) pa blixtsnabba 30 minuter dorr till dorr och kan promenera pa samma tid upp till city. Eftersom jag bor nara Themsen tar jag mig ofta ner for langpromenader, jogginrundor eller helt enkelt
en drink langst vattnet.

Mer uppdatteringar om mitt Londonliv kommer....

xoxo

2 comments:

  1. Blir spännande att läsa om :)

    ReplyDelete
  2. Har bara varit en gång i London. Och det var trevligt. Får åka och besöka båtmässan där till våren kanske. Ha det gott!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...