20/01/2012

Kenzo Ki Sensual


It is not the first time I share my great experiences with Kenzo Ki creams. Last time I told you about the fresh Bamboo cream which was amazing during the hot summer days. This time I would like to recommend an even better line of Kenzo Ki, the one called Sensual on the international market and "rice steam" here in Italy. Kenzo Ki are natural products that might be a bit hard to find and not very cheap but they are worth every effort to get them.

I have been using the day, night and body creams of the Sensual line and they have all been fantastic for my quite dry skin. I can really feel how it hydrates the skin, gives it energy and softness. I just love it and I am so sad that they are now finishing....



Xoxo

3 comments:

  1. Hej Maria. Tack för alla trevliga tips på skönhetsprodukter. Jag är jättenöjd med schampoot jag köpte! Skulle vilja fråga dig vad du använder för eyeliner penna? Måste köpa ny men vet inte vilket märke jag borde gå till? Tack på förhand.
    Stor kram och trevlig helg
    Maliin

    ReplyDelete
  2. L'old stasera bambolina?

    ReplyDelete
  3. Åh vad kul med en "ny" blogg. Jag älskar att läsa bloggar om utomlandssvenskar men din har jag nog aldrig läst tidigare. Vi har faktiskt haft minusgrader nu de senaste nätterna vilket är ovanligt här på medelhavskusten i Turkiet. Men några veckor till med kalla vindar och regniga dagar sedan kommer våren redan i slutet av februari. Då är jag i februari men får väl njuta av den från mitten av mars vilket inte är helt fel det heller. Har ni korta vintrar i Milano också? Hittade du kärleken eller jobbet först, och är din pojkvän därifrån? Kramar Louise

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...