09/02/2011

Lazy girls having drinks at Siddharta

Tired meSofieSara



xoxo

2 comments:

  1. Hej. Vilken fin blogg och vilket underbart liv du verkar leva. Önskar jag hade din energi och ditt mod. Hur fick du för dig att flytta till Milano från första början? Min stora dröm är att flytta från Sverige och eftersom jag älskar mode vore Milano ett bra alternativ. Men jag är lite äldre än dig, fyller 30 i år, tror du jag skulle trivas ändå eller är det mest för yngre?
    Kram och ha det bra
    Madelene

    ReplyDelete
  2. Hej Madelene. Jag fyller ocksa 30 ar sa du behover inte oroa dig for din alder. Om du drommer om att flytta utomlands tycker jag det ar god tid att du gor det! Milano ar en underbar stad men jobbmojligheterna ar dessvarre begransade. Maila garna om du har fler fragor!
    Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...