01/11/2009

Tankar om X Factor - Vecka 4

Och sa, once again, lite tankar kring mitt favoritprogram X Factor vilket vi sag igar under halloween-forfesten. Det ar 9 deltagare kvar, manga bra och andra mindre bra...

Min favorit ar Stacey Solomon och efter gardagens show har aven Danyl Johnson hamnat hogt pa min lista. Tycker verkligen han sjunger jattebra men har liksom manga andra tyckt att han kants lite dryg tidigare veckor. Igar var det dock en annan person vi fick se. Han hade tydligen varit i 'bottom two' forra veckan och det svepte bort hans sjalvfortroende helt - igar var det en zombieliknande varelse vi sag pa scen istallet for det charmige och spexige Danyl vi ar vana med. Kande igen mig i honom igar - en kanslig person som aldrig kan latsas att han ar glad och nojd om han inte ar det och dar kanslor och humor lyser igenom varesig han vill det eller inte. Go Danyl, jag hoppas verkligen han far bli kvar sa han far visa vad han gar for.

Annars sa tycker jag John and Edward ar fantastiskt roliga och det ar helt klart dem jag ser mest fram emot att se varje vecka MEN jag tycker det ar fel att de far ta upp en plats i tavlingen nar de varken kan sjunga eller dansa.

Sotast/snyggast i tavlingen ar ju lille Lloyd men samma sak dar, aven om manga tjejer tycker det ar mysigt att se sotnosen pa scen platsar han inte bland de andra - hans rost haller inte. Sen har jag personliga problem med Jamie och Olly, don't ask me why men tycker verkligen inte om dem hur bra de an kanske ar...?

Kan aven tillagga att jag tycker Rachel ar riktigt bra och fortjanar inte att alltid hamna nere i botten. Satt och funderade pa det igar, vad ar det hon gor/inte gor for att inte na ut till publiken ordentligt...? Kanns inte helt rattvist...

Ska bli spannande att se vem som aker ut ikvall - basta sondagsnojet - X Factor + gronsaker och dipp :)


xoxo

1 comment:

  1. danyl ar guden, han ar baaast! jag gillar inte stacy. jag tycker hon ar sa skum. rachel tycker jag ar jatteduktig, rostade pa henne den har veckan. jag ringer in en gang i veckan, danyl har fatt mina roster varje vecka an sa lange men igar fick rachel den tycker hon e vard det :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...