22/11/2009

Tankar om X Factor - Vecka 7

Eftersom det igar var en valdigt regnig och gra hostkvall bestamde jag och Ilinca oss for att stanna hemma och ha en mysig X Factor kvall. Vi laddade upp med massor av gronsaker, chips, dipp, svenskt godis och blabarsdricka (favoriten just nu) och bankade oss framfor TV'n. Det ar 6 tavlande kvar och folk verkar valdigt oense om vem de vill se som arets vinnare, sa det ar lite spannande. Har ar mina tankar i snabbformat;

Mina favoriter ar fortfarande helt klart Stacey och Joe! Dock sa ar Danyl den anda jag tror skulle kunna komma langt om han vann. Tvillingarna ar fortfarande de jag tycker ar roligast att se pa och hur fel jag an tycker att de fortfarande ar med i tavlingen sa vill jag faktiskt inte att de ska aka ut, inte an. Olly ar tittarfavorit (om man kikar pa media oddsen) men jag tycker hans sang brister och han irriterar mig. Han klar sig som en geek; knapper sina skjortor sa hogt och hart i halsen att jag inte forstar hur han kan andas och hans twistliknande dans far mig att skamas at hans vagar. Stackars lilla Lloyd fortsatter att utvecklas men han kan fortfarande inte sjunga, han ar helt enkelt bara sot, haha. Han ar den jag tror och hoppas aker ut den har veckan. Nasta vecka ar vi nere pa top 5 och da brukar jag ju eg borja rosta ocksa, men jag kommer inte se det nasta Lordag, buuhuu. Skulle jag rostat den har veckan skulle Joe fatt min rost!

Ikvall vantar tjejmiddag med hemladad sushi hemma hos Valeria och jag tror nog att vi kommer ha X Factor resultatet pa i bakgrunden, kan ju inte missa Susan Boyle :)

Just nu har himlen oppnat sig och regnet oser ner sa jag ar ganska nojd med att sitta inne pa mitt varma kontor. Imorn ar jag ledig och likasa Torsdag och Fredag, sa jobbar bara 2 dagar nasta vecka. Jippi!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...