02/11/2009

Halloween

Lite bilder fran Lordagens halloween-party.
Jag som alltid brukar planera alla fester minst 1-2 veckor i forvag insag forra Onsdagen att jag inte hade nagra planer for halloween, panik. I sista sekund hittade jag i Torsdags en privatfest pa en hyrd lokal i Moorgate och bjod med lite vanner (de som inte redan hade planer) och sa blev det. I Lordags traffades vi forst hemma hos mig for lite halloween-sminkning, pizza, fordrinkar och X Factor innan vi begav oss av till festen. Forst verkade det bli en seg fest men allt som tiden gick droppade mer och mer manniskor in och till slut var det fullt os. Minst 80% av festdeltarna var fran Italien eller Spanien (liksom festfixarna) vilket var skoj och musiken var en mix av salsainspererad popmusik plus vanliga hits. De allra flesta var utkladda - jatteskoj! Vi fick aven se 3 pole dancing uppvisningar vilket sa klart peppade de manliga gasterna. =P
Det blev en riktigt bra kvall och ar glad att jag gick pa festen trots att det kandes jobbigt nar jag pa Sondagsmorgonen var tvungen att ta mig ivag till jobbet.
xoxo

1 comment:

  1. Johan Andersson02/11/2009, 18:16

    Sexy kitten baby, grrr. Mohaha.

    Börjar fatta dina åsikter om ett tråkigt, kallt och mörkt Sverige gumman. Turkiet var underbart, Stockholm är för stunden bara dystert, fan också! Kom inte hem!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...