29/11/2009

Mysig helg

Har haft en riktig langhelg har i London, 4 hela dagar var jag ledig vilket var valdigt skont. Marcello var pa besok fran New York och vi har spenderat i stort satt hela dagarna ihop. I Torsdags promenerade vi runt i stan, Marci gick och klippte sig och pa kvallen at vi en fantastisk middag pa restaurang Il Baretto i Marleybone.

Pa Fredag skulle vi eg akt till Cambridge men eftersom det var bade riktigt kallt och regnigt bestamde vi oss for att ha en slapp fm hemma med stor hemlagad brunch och film och sen ga till alskade London Transport Museum pa eftermiddagen, dit Marcello velat ga i over ett ars tid. Pa kvallen vantade god och trevlig middag pa Busaba med Thomas och hans amerikanska flickvan och sedan vidare pa cocktails pa fantastiska "The connaught bar".

Igar Lordag hade vi ocksa en slapp morgon och stack sedan ut pa sushilunch pa "Eat Tokio" i Soho. Pa kvallen var vi forst hemma hos Valeria och Philipe och lekte med deras nya Nintendo Wee och sedan gick vi ut pa sen middag pa Santa Lucia, dar vi 4 tryckte i oss 1,5 meter pizza, det ni... :) Tyvarr har jag ingen bild pa den fantastiska pizzan men istallet har jag en bild pa mig och Marcello nar vi var pa vag ut - here we are...



Som ni marker har min helg bestatt av mys, mat och en del drinkar, haha.

Igar missade jag X-Factor (snyft) men ikvall ska jag och Valeria mumsa lite hemlagade tapas och se kvallens avsnitt :) Imorgon kvall vantar blinddate med 9 Svenska tjejer, det ni ;)

xoxo

2 comments:

  1. vad jatte sot din kille ar, lyxost, hihi :o)

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson03/12/2009, 18:00

    Shysst par, ni passar grymt bra ihop på något sätt, grattis stumpan. När blir det ringbyte då? Mohaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...