23/11/2009

Ledig dag

Idag var jag ledig, jag skulle eg gjort en dagstur till Guildford med Kristofer (som ocksa var ledig) men eftersom regnet oste ner imorse blev det kvickt installet. Istallet stack vi ivag till Westfield Shopping Center i Shepherds Bush. Jag tycker verkligen det ar jattefint och har ett jattebra utbud men det har inte blivit av att jag akt dit varst mkt, tyvarr. Idag blev det av och vi promenerade runt och kikade i nagra timmar. Nar vi trottna pa det akte vi hem till mig, bakade kanelbullar, sag High School Musical filmen (host) och at Spagetti Carbonara.

Imorse hann jag aven ga till min GP, stada mitt rum och tvatta tva maskiner och ikvall hann jag efter middagen med att ringa tva langre samtal till gamla kara vanner. Sa jag ar verkligen nojd med min lediga dag maste jag saga!

Bilder fran Westfrield.


Bilder fran min kanelbullebakning, mums!


xoxo

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...