23/11/2009

Hemlagad Sushi

2 bilder fran i Sondags da jag var pa middag hos Valeria som tillsammans med sin mamma lagat hemlagad sushi at oss. Jag var riktigt riktigt imponderad, de bade sag jattefina ut och smakade toppenbra! Well done!

Vi hade en riktigt mysig kvall med mycket mycket mycket tjejsnack och aven lite X Factor. Jag kan helt arligt talat saga att jag kommer sakna tvillingarna och hur fel det an ar skulle jag hellre velat att Olly skulle akt ut. Men jag ar ratt saker pa att tvillingarna John and Edward kommer ga vidare anda, kanske inte som sangare men kanske som TV-presentatorer eller nagot sant. Good luck to them!

xoxo

2 comments:

  1. ja jag tror ocksa jedward kommer bli kanda nu, de ar ju jattecoola hihi :o)

    du har fortfarande inte gjort alla listor jag skickade ;o)

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson24/11/2009, 17:16

    Majja har en jävligt söt kompis också...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...