17/11/2009

Mamma pa besok

I helgen hade jag finbesok i London - mamma var namligen och halsade pa mig. Jag ar inte bortskamd med att fa spendera egen tid med mina foraldrar sa det var verkligen underbart att forst ha en helg i Rom med pappa och sedan ha mamma har i London over en helg!

Jag och mamma hann med en del julshopping, lite sightseeing, manga langa promenader, ett flertal riktigt goda middagar/luncher och att fira mammas fodelsedag. En riktig topphelg med andra ord!

Har ar lite bilder fran helgen :)

xoxo

3 comments:

  1. Nice pics! Amazing London! Nice blog by the way, why don't you write in English, my Swedish is not very good.

    ReplyDelete
  2. mysigt med besok av mamma!!!

    x L

    ReplyDelete
  3. aahhh, fusk! nu vill jag att min mamma ska komma ocksa :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...