27/07/2018

Supermysig minimöhippa





Mellan våra resor fick vi fyra dagar i Stockholm. Jag som inte ens haft med mig jobbtelefonen på resan bockade av lite jobb, hann packa upp, tvätta och packa om. Vi hann även bjuda hem våra föräldrar på middag för att bjuda på delikatesserna vi köpt i Kroatien (så gör vi jämt) och visa bilder från resan. Men viktigast av allt hann jag styra upp en möhoppa 2.0 för en av mina bästa vänner. Hennes första och största möhippa var tyvärr när jag var utomlands men istället för att spilla tårar över att ha missat den styrde jag upp en till. Vi blev åtta tjejer, enbart släkt och jag, som nästan är släkt eftersom jag är gudmor till brudens dotter. Det blev väl egentligen ingen möhoppa utan bara en supertrevlig kväll.

Vi sågs hemma hos en av tjejerna, överraskade Johanna rejält och drack sen bubbel, badade jacuzzi och åt smått. Sen åkte vi taxi in till stan där vi hade bokat bord på Strandbryggan. Stockholm bjöd på en av många av sina varma och härliga sommarkvällar och vi satt där länge, åt superduper gott, drack ljuuuuus rosé i mängder och bara snackade om vått och tort. Jag kände inte de flesta som var med men hade trots det en underbar kväll. Nu är det inte långt kvar till bröllopet och som jag längtar… <3 p="">

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...