06/10/2015

Power walk & yoga

(Bild tagen från Pinterest)

Igår hade jag och Laura en sån där riktigt bra kväll. Vi har inte setts på länge så än roligare blev det att ses och det var Laura som kom med superidéen att vi skulle hinna med både promenad, yoga, middag te. Plus att hon för första gången skulle få se vårt hus, 

Vi träffades efter jobbet, handlade mat och gick hem. Tog en snabb guidetur i huset och bytte sen om till träningskläder. Kvällarna är numer kalla men det var otroligt skönt att komma ut på nästan en timmes power walk längst parkgångarna i området. Varför gör man inte det oftare? Väl hemma igen slängde vi in maten i ugnen, rullade ut yoga mattorna och slog på ett random poweryoga-pass från youtube. När vi var klara kände vi oss duktiga. Vi åt mat, pratade och klunkade te fram till sent på kvällen. 

En sån där enkel men ändå snudd på perfekt höstkväll. Jag måste få till fler sådana med samma upplägg!

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till jobbet. Idag är sista dagen av bokslut och jobbstressen börjar tampas ner, otroligt skönt. Ikväll ska jag få träffa min fina Zarah. 

xoxo

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...