04/10/2015

Jai Thai Stockholm


Igår var en bra dag. För något stort hände. Och jag och Christoffer är nu jätteglada och förväntansfulla. 

Så vad kunde passa bättre än att avsluta dagen med att fira tillsammans med min bästa kompis som är i Stockholm på besök. Hon och hennes kille har också något stort att fira. Vilken kväll!

Restaurangen vi skulle gått till (som jag hade missat att boka) hade fullt så istället lyckades jag en timme innan avfärd boka bord på Jai Thai som jag hittade på tripadvisors top 10-lista över thairestauranger i Stockholm. Jai Thai är en liten restaurang i city med cool inredning och maten var både god och otroligt fint upplagd.  Så det var en hit som slog sig in på min egen thai-topplista med. 

Idag är det söndag och jag ska snart iväg på min favorityoga på Kungsholmen. Sen blir det lunch hos mamma och eventuellt ska jag även försöka hinna träffa några Italienska vänner som är på besök i min vackra stad över helgen. Fullspäckad dag som vanligt. 

xoxo

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...