02/07/2009

Tack till er alla

Jag lever! Jag är i Stockholm på semester och har inte varit på mitt bästa humör sa jag har helt enkelt inte tagit mig tid att uppdatera bloggen.

Hur som helst vill jag passa på att tacka mina fantastiska vänner och er söta bloggare för alla supergulliga mail jag fått de här dagarna, de fina och stöttande kommenterererna jag fick på mitt förra blogginlägg och alla tusen underbara sms jag fått. Verkligen jätteuppskattat! Blir rörd bara jag tänker all omtanke jag fått, så än en gång tusen tack!

Läget med mig, killen och USA ar oforandrat men jag har nu försokt säga till mig själv att sluta deppa på min semester i Sverige. Har haft runt 30 grader och strålande solsken sen jag kom hit och mer kan man väl inte önska sig när man är på semester. Har som vanligt dagarna fullplanerade med vänner och familj men försöker hinna med att ta det lugnt mellan varven med. Semester var ordet!

Nu ska jag iväg och fixa till min lilla lägenhet innan nya hyresvärden ska komma och skriva kontrakt ikväll.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...