26/07/2009

En spontan toppenkvall

Jag kan nog tyvarr inte kalla mig sjalv for spontan. Jag ar en riktig planeringsmanniska som bara alskar att organisera och planera och ibland kan jag bli riktigt irriterad om folk omkring mig inte kan planera som mig eller om mina planer av nagon anledning forstors. Nu det som jag ar helt manisk men det ar jag faktiskt inte men gillar bara att ha struktur pa saker och ting.

Hur som helst fick jag i Fredags bevis pa att spontanitet inte ar sa illa trots allt. Fredagsplanen var drinks med Alessandra pa uteserveringen pa market place och den planen holl. Hade en riktigt trevlig pratstund och delade en flaska vin. Dock va Ale trott och ville i sang tidigt. Vid 9 tiden kom Tobbe lunkandes och vi 3 delade ytterligare en flaska vin innan Ale forsvann hemat. Istallet ringde Marie Therese som hade varit pa afterwork men nu va pa G och ville hitta pa nagot, vi bestamde att vi skulle ga till Vapiano for lite mat och mer vin och sa blev det. 20 min senare mumsade vi pa god och billig pasta pa Vapiano och pratade finans. Helt plotsligt dundrar aven Howard in och vi 4 gar sen vidare till en narliggande bar for supersmaskiga cocktails och darifran dundrar vi vidare till nagon bar i soho. Klockan hade sedan lange passerat midnatt och jag och Marie kande oss trotta och bestamde oss for att dra oss hemat. Vi hamna pa en buss mot nightbridge och hann med en timmes djupt tjejsnack. Vid nightbridge akte Marie hemat och jag bestamde mig for att valdsgasta min pojkvans lagenhet. Nar jag kom dit va M inte hemma dock hade nagra andra italienare efterfest dar sa jag joina, hur skoj som helst. Toppkvall verkligen och helt oplanerad!!! :)

Lite bilder:




xoxo

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...