12/07/2009

Oasis at Wembley stadium


I Torsdags va jag och Marcello och sag Oasis spela pa Wembley. Jag skulle ljuga om jag skulle saga att jag ar ett stort Oasisfan men alltid kul med storslagna konserter. Och storslaget var precis vad det var. Wembley stadium har kapacitet att ta in upp till 90 000 besokare och aven om det knappast var sa manga dar inne i Torsdags sa var det helt sjukt mkt folk vilket imponerade pa mig minst lika mkt som konserten i sig. Hur som helst var de bra! De hade manga fler kanda (i mina oron) latar an jag trodde nar jag gick dit och det var en bra och underhallande konsert. M ar pa konserten ikvall igen, sa ni kan ju gissa vem det stora fanet ar.... ;)

xoxo

2 comments:

  1. hej hej! jag vet, killar är hopplösa.. ;) jag har inte varit i italien än, så du behövde inte oroa dig för vad som skedde där. :/ Jag bokade ett hotell i forte dei marmi. eftersom du sa de va mer barer, nattliv osv, tänkte jag fråga om du visste nåt speciellt "måste-besöka"? kram

    ReplyDelete
  2. WOW, I love oasis! Would have killed to have seen that concert...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...