30/05/2016

Morsdagshelgen





God morgon måndag och hej sommar. Äntligen är solen tillbaka och sommarkänslan vaknar till liv igen.

Är på väg till jobbet och känner mig lite trött. Kom inte riktigt i säng i tid igår då jag och C fastnade med vår ”nya” app Periscope. Jag laddade egentligen ner den för 2-3 månader sedan på order från min kollega men har inte använt den förrän i lördags. 

Helgen har trots brist på sol och värme varit bra. I fredags hade vi en liten grillmiddag hemma. Det var bara jag, C och hans kompis Jens som kom över på middag och övernattning. I lördags var grabbarna vid båten medan jag hann med en timme body pump, lite bak och sedan en lång fika med en barndomsvän som spontant kom över. På kvällen var vi på middag med mina fd kollegor från banken plus våra killar. Det var här appen Periscope kom på tal och sedan dess är vi hooked. Jag och C har tom spelat in vår första video, det ni :) 

Igår var vi förbi Bromma Blocks på morgonen i jakt efter en gul slips, dock utan framgång. På eftermiddagen träffade jag upp mamma för morsdags-lunch på Loopen (se bilderna) och vi tog sedan en promenad längst vattnet från Hornstull till Skanstull.  Därefter träffade jag upp C igen för storhandling på Coop och igår kväll satt jag och pluggade körteori med Bonniers körskola. 

Som vanligt bara flög helgen förbi men de där helgerna som bjuder på lite av varje är helt klart mina favoriter!

xoxo

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...