02/06/2016

Kvällstur med cykeln



Veckan bjuder på lite av varje och framför allt bjuder den på sol! Jag älskar sol och värme och njuter verkligen av att kunna gå till jobbet iklädd bara en sommarklänning och kunna äta lunch på någon av stans alla uteserveringar.

På jobbet är det bokslutsvecka vilket så klart betyder att det är fullt upp. Samtidigt har veckan bestått av att planera inför kvällens sommarfest vilket jag ansvarat för. Får skriva mer om det imorgon när jag kommer ha facit i hand hur planeringen gick.

Träningsmässigt så har det gått granska bra. I måndags körde jag mitt vanliga lunch-spinningpass, dock utan överdriven ansträngning. I tisdags var jag och Jessica på body pump. Igår hade jag och kollegan lunch-yoga bokat men lockades istället av en lunch i solen så när jag kom hem efter jobbet var planen att cykla upp till centrum för någon typ av träning. C var ute med vännerna och jag hade hela kvällen till förfogande så istället för att stänga in mig på ett gym tog jag min gamla cykel på en långtur längst alla cykelbanor som Bromma erbjuder. Det var otroligt härligt och trots att jag inte alls blev lika svettig på ett riktigt spinningpass kändes det som ganska bra träning. Jag råkar ha en gammal och lite trögcyklad Cressent men blev i stundens hetta väldigt sugen på att köpa en "riktig" cykel för att kunna cykla lite mer på riktigt. När jag nu ska ha tid för det...

xoxo

1 comment:

  1. Så härligt och vad snygg du är!! KramC

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...