25/05/2016

Veckolista vecka 20



Veckans roligaste vardagshändelse: Tror det var långpromenaden med Johanna i fredags. Bilden ovan är tagen på Djurgården dit vi traskade mumsandes på goda mackor från Il café.  

Veckans bästa kväll: Derby-fotbollskvällen var fantastisk! Nu är jag hooked på fotboll igen, ser fram emot EM och skulle vilja gå på fler AIK-matcher. 

Något extra bra jag har gjorde: Jag har hittat min träningsmotivation igen och hann med hela 5 pass förra veckan. Är nu uppe i 70 pass sedan nyår. Jag räknade ut att det är 33 dagar kvar till midsommar och kan jag få in 20 träningspass före dess och sluta på 90 pass (Istället för 100) så är jag nöjd!  

Veckans bästa låt: Loin d'ici - Zoe. Jag bara älskar den så nu går den på repeat på min Spotify. 

Vilken bok läste jag:  Stalker - Lars Kepler

Nya inköp: En träningstopp från Stadium

Veckans bästa måltid: Räkfrossemiddagen i fredags kväll var supergod. 

Antal träningspass: Ja, som jag skrev tidigare så hann jag med 5 pass och är väldigt nöjd med det. Två spinningpass, två body pump-pass och ett body balance. Bra mix av kondition, styrka och smidighet! :)

Veckans bästa film, serie, dokumentär eller tv-program: Har inte sett något annat än Suits, vilken iofs är superbra!

Veckans sämsta: Jag hade ett balanskonto-avstämningsmöte förra måndagen och blev ganska sågad av våra chefer i UK. Jag trodde mig ha lite bättre koll än vad jag faktiskt hade över mina konton. Det var väldigt lärorikt och ett riktigt wake-up-call men inte så jättekul. 

Ett minne jag kommer bära med mig från veckan: Derbymatchen! 

Vad ser jag fram emot kommande vecka: Mer träning. Bra väder. Middagar med goda vänner. Och förhoppningsvis en cykeltur i Hellas på lördag.

xoxo

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...